مصاحبه آرشیو خبر ها
پشت صحنه یک دلدادگـــی

پشت صحنه یک دلدادگـــی

 

Sportitalia از توافقات پنهانی میان یوونتوس و مینو رایولا برای پیوستن جانلوئیجی دوناروما به یووه در فصل آینده خبر داده است. ایده هم‌مسیر شدن او و یووه چند سالی است که بدون وقفه در فصل تابستان مهمان رسانه‌ها می‌شود. فارغ از تحقق یا عدم تحقق این پروژه، آیا اساساً این جانلوئیجی می‌تواند در مسیر آن جانلوئیجی گام بردارد؟ لوچانو بودینی دروازه‌بان سابق یوونتوس در دهه 80 میلادی در گفتگویی کوتاه به ما پاسخ داد؛ آیا دوناروما واقعاً می‌تواند دروازه‌بان آینده بیانکونری باشد؟

 

 

به نظر من بله. بوفون نیز وقتی به یووه آمد بسیار جوان بود و رفته‌رفته موفق شد به گلری خارق‌العاده تبدیل شود. اتفاقاً من فکر می‌کنم چیزی شبیه به همان ایده در مورد دوناروما نیز اتفاق خواهد افتاد.؛ او به راحتی می‌تواند تا 20 سال آینده دروازه‌بانی کند.
اما با این همه من شزنی را نیز خیلی دوست دارم؛ با اینکه کمتر به توانمندی‌های او توجه می‌شود و عمده پیگیری‌ها به سمت بوفون و دوناروما است اما فراموش نکرده‌ایم که نمایش‌های قابل‌قبول و سیوهای او در طول فصل، کمک‌های زیادی به یووه در فتح اسکودتو کرد.
بوفون حتی اگر بیش از 40 سال هم سن داشته باشد باز به راحتی می‌تواند به فوتبالش ادامه دهد؛ این توانمندی منحصربه‌فرد اوست. شاید خیلی‌ها عدم خداحافظی جی‌جی را رسیدن به قهرمانی در اروپا بدانند اما من معتقدم او همچنان بازی می‌کند چون فوتبال را دوست دارد و از آن لذت می‌برد، همین. روزی که بوفون تصمیم به آویختن کفش‌هایش بگیرد، دوناروما به خوبی می‌تواند جانشینی شایسته برای او باشد.

 

گفتنی است چند روز پیش، آلفردو پدولا مدعی شده بود: «یوونتوس شرایط جی‌جی دوناروما را دنبال می‌کند و علاقه‌مند است تا با او قرارداد امضاء کند؛ یووه حتی حاضر است 10 میلیون یورو نیز به او دستمزد بدهد. این در حالی است که کمیسیون رایولا نیز به صورت کامل پرداخت خواهد شد. اگر میلان در مذاکرات برای تمدید قرارداد با سنگربان ملی‌پوش خود تعلل کند، بیانکونری به راحتی می‌تواند در تابستان 2020 او را به صورت رایگان در اختیار بگیرد.»

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: